Er zijn verschillende mogelijkheden, maar zoals altijd zal het wel een combinatie van onderstaande zijn (vermoed ik):
- handvat-gat, je weet wel om de dozen op een praktische manier uit het rek te halen (waarvoor het gat eigenlijk ook gebruikt wordt);
- mss een beetje een luchtcirculatiefunctie, heb het toch al meermaals horen passeren als "reden";
- 'vastzetten' van de doosconstructie, al heb ik gemerkt dat heel veel mensen het lipje van het gat niet door het gat van de binnenste flap steken... jajaaaaah hoe moet een mens dat anders omschrijven;
- instellingen die hun rekken langs twee zijden moeten benaderen (heel onwaarschijnlijk);
- gewoon praktisch en symmetrisch, het is aan de ene kant zo, dan maar ook aan de andere kant. Al zal dat productietechnisch ook wel niet de wereld schelen.
Toegegeven, ik weet het ook niet... maar het was leuk om er even over na te denken.
Tom Cobbaert
archief & it
ADVN -
NISEwww.tomcobbaert.eu<Alle stellingnames en uitspraken zijn ten persoonlijke titel en generlei te verbinden aan de werkgever>