Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Archiefforum.be

08 februari 2012, 12:16
Info: Archiefforum.be is een online community voor en door studenten en alumni van de opleiding archivistiek, jonge en dynamische archivarissen tout court. Voor actueel sectornieuws en extra vacatures kan je terecht bij VVBAD en FARO.
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Vraag naar job of informatie!  (gelezen 1675 keer)

lea wrote Vraag naar job of informatie! Gepost op 26 juni 2008, 10:38
Beste,
Ik ben op zoek naar een deeltijdse of voltijdse job die aansluit bij mijn ervaring en interesse!
Reeds jaren volg ik - vanuit professioneel oogpunt maar ook uit persoonlijke interesse - de evolutie van de computertechnologie, en dit specifiek op het vlak van digitalisering en automatisering van documentbeheer allerhande.
Mijn werkervaring bestaat hoofdzakelijk uit bibliotheekwerk en de ontwikkeling/realisatie van digitale archieven - en dit van analytische startfase, opzet informatiemodellen, ontwikkeling databanken, input data, tot implementaties voor breed publiek (vb. websites) - in de culturele sector en erfgoedsector,...

Momenteel ben ik op zoek naar een deeltijdse of voltijdse functie, liefst omgeving Mechelen of Gent. Als iemand mij verder kan helpen hiermee zou ik daar bijzonder blij om zijn,
Je kan mij altijd mailen voor meer info,

Alvast bedankt en vriendelijke groeten,
Lea

Pagina's: [1]   Omhoog