Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Archiefforum.be

08 februari 2012, 12:06
Info: Archiefforum.be is een online community voor en door studenten en alumni van de opleiding archivistiek, jonge en dynamische archivarissen tout court. Voor actueel sectornieuws en extra vacatures kan je terecht bij VVBAD en FARO.
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: BRAK 9/11/2007  (gelezen 7312 keer)

AnkeDehuisser wrote BRAK 9/11/2007 Gepost op 08 oktober 2007, 07:48
wie gaat? misschien een kans voor een archiefforum reunie?

Alle stellingnames en uitspraken zijn ten persoonlijke titel en zijn generlei te verbinden aan de werkgever

Stadsarchief Halle
Mgr Senciestraat 13
1500 Halle
02 365 94 28
TomC wrote Re: BRAK 9/11/2007 Gepost op 08 oktober 2007, 08:35
Dag Anke,

Nu ben ik even verward. Op 9 november is er inderdaad de Brabantse Archivarissendag in het Nederlandse Heusden. En normaalgezien ben ik wel van plan om daar langs te gaan, maar ik weet niet of dat ideaal is om veel volk van het forum naar toe te krijgen ('t is over de grens hé). Of is er nog een andere studiedag van het BRAK (wat me zou verwonderen aangezien zij toch ook mee in de organisatie zitten), waar ik geen weet van heb.

Ciao,

Tom

Tom Cobbaert
archief & it
ADVN - NISE
www.tomcobbaert.eu
<Alle stellingnames en uitspraken zijn ten persoonlijke titel en generlei te verbinden aan de werkgever>
AnkeDehuisser wrote Re: BRAK 9/11/2007 Gepost op 08 oktober 2007, 12:22
wie zegt dat reunies in het binnenland moeten plaatsvinden?  :-D

Alle stellingnames en uitspraken zijn ten persoonlijke titel en zijn generlei te verbinden aan de werkgever

Stadsarchief Halle
Mgr Senciestraat 13
1500 Halle
02 365 94 28
Mariet Calsius wrote Re: BRAK 9/11/2007 Gepost op 10 oktober 2007, 09:14
Het is BAD - Brabantse Archivarissendag  - die doorgaat op 9 november. BRAK (Koepel van Vlaams-Brabantse en Brusselse archieven) zal in het voorjaar van 2008 een studievoormiddag houden. BRAK is voor de BAD wel mede-inrichter. Op zich altijd leuk om met de Nederlandse collega's nog eens van gedachte te wisselen. Ook leuk - met een zeer hoog schoolreisgehalte - is de bus die door KAPA wordt ingelegd vanuit Berchem station. Zeker een aanrader als je geëntertaind wordt door de collega's van West-Vlaamse afkomst.
9 november is ook het colloquium van het AMVB. Helaas een dubbele boeking. Het Rijksarchief heeft op 16 november een brugdag en kunnen dan niet op studiedag. Zover hadden we niet nagedacht. M.a.w. de niet-Brabanders of degene die het Land van Altena te ver vinden, kunnen afzakken naar Brussel. Het colloquium staat in teken van 30 jaar AMVB - het geheugen van Brussel. Meer info en een overzicht van de sprekers vind je op www.amvb.be. Het colloquium gaat door in de KVS. Zo kom je ook eens elders in de stad.
Vriendelijke groeten

Mariet

Pagina's: [1]   Omhoog