Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Archiefforum.be

08 februari 2012, 23:25
Info: Archiefforum.be is een online community voor en door studenten en alumni van de opleiding archivistiek, jonge en dynamische archivarissen tout court. Voor actueel sectornieuws en extra vacatures kan je terecht bij VVBAD en FARO.
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: oproep naar thesissen rond gemeente-archief  (gelezen 4193 keer)

jeroenarch wrote oproep naar thesissen rond gemeente-archief Gepost op 13 oktober 2007, 00:03
Laatst bewerkt op: 13 oktober 2007, 00:06 door jeroenarch
Beste collega's

Ik was van plan om in het kader van mijn nieuwe job als gemeente-archivaris alle thesissen ooit aan de vub daaromtrent geschreven (vanaf de heerlijkheden tot de moderne administratie, ook ocmw enzovoort is welkom) te lezen, maar daar ik vroeger moet starten lukt me dat niet meer. Ik ben nog een dag snel naar de vub gereisd, maar op een middag kon ik slechts drie thesissen kopiëren. Daarom nu een oproep. Zou iedereen die een thesis heeft geschreven hieromtrent en die zijn ervaring ermee wil delen, zijn werk willen mailen naar jeroen_trio@hotmail.com of (zolang het nog werkt) jeroen.trio@vub.ac.be. Het is trouwens te jammer dat al jullie prachtige arbeid niet benut wordt en gewoon in de kast blijft liggen. Alvast heel erg bedankt.

Lawrence wrote Re: oproep naar thesissen rond gemeente-archief Gepost op 13 oktober 2007, 21:54
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen.
Ik heb een inventaris gemaakt over bepaalde bevoegdheden van de  2de Afdeling van het Brugse stadsbestuur tijdens het interbellum.

What our ancestors would really be thinking, if they were alive today, is: "Why is it so dark in here?"
-- (Terry Pratchett, Pyramids)
jeroenarch wrote Re: oproep naar thesissen rond gemeente-archief Gepost op 13 oktober 2007, 22:28
Hey

Dat zou echt fantastisch zijn. Nu al bedankt voor de moeite.

jeroenarch wrote Re: oproep naar thesissen rond gemeente-archief Gepost op 14 oktober 2007, 14:01

Joke Verfaille, 1000 x bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pagina's: [1]   Omhoog