Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Archiefforum.be

19 mei 2012, 02:30
Info: Archiefforum.be is een online community voor en door studenten en alumni van de opleiding archivistiek, jonge en dynamische archivarissen tout court. Voor actueel sectornieuws en extra vacatures kan je terecht bij VVBAD en FARO.
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag

Auteur Topic: FAAD-studiedag 20 mei 2006: "Een nieuw begin"  (gelezen 878 keer)

Jan Godderis wrote Re: FAAD-studiedag 20 mei 2006: "Een nieuw begin" Gepost op 22 mei 2006, 12:09
 :lol:

Coördinatiecel Vlaams e-government
Agentschap voor Overheidspersoneel
Vlaamse Overheid
Boudewijnlaan 30
1000 Brussel
Lawrence wrote Re: FAAD-studiedag 20 mei 2006: "Een nieuw begin" Gepost op 22 mei 2006, 12:41
Deze: Faad-leden hebben ook huiswerk voor de studiedag. Vanaf  8 mei zal de conceptversie van het huishoudelijk reglement te lezen zijn op  www.faad.be. Tijdens de voorstelling van de nieuwe projecten op de studiedag kan de Algemene Vergadering zich dan voor of tegen het huishoudelijk reglement uitspreken.

Of is dit niet gebeurd?

What our ancestors would really be thinking, if they were alive today, is: "Why is it so dark in here?"
-- (Terry Pratchett, Pyramids)
Séba wrote Re: FAAD-studiedag 20 mei 2006: "Een nieuw begin" Gepost op 22 mei 2006, 13:04
De tekst is stilzwijgend aangenomen, geen stemming aan te pas gekomen ...

En de belangrijkste mededeling lijkt mij dat de website eindelijk te bereiken is via www.faad.be ipv het oorspronkelijk gedrocht ...  :-)

Er komt naar het schijnt ook een FAAD-nieuwsbrief (verschijnt onregelmatig) en een digitale versie van Archiefinitiatief (artikels gebaseerd op eindverhandelingen) ...

Sébastien Baudart
- afgestudeerde GGS archivistiek 03-04
- medewerker archiefforum.be
Jan Godderis wrote Re: FAAD-studiedag 20 mei 2006: "Een nieuw begin" Gepost op 22 mei 2006, 14:56
Da's in elk geval het enige wat ik onthouden heb.

Coördinatiecel Vlaams e-government
Agentschap voor Overheidspersoneel
Vlaamse Overheid
Boudewijnlaan 30
1000 Brussel
Lawrence wrote Re: FAAD-studiedag 20 mei 2006: "Een nieuw begin" Gepost op 22 mei 2006, 17:10
Mooi :)

What our ancestors would really be thinking, if they were alive today, is: "Why is it so dark in here?"
-- (Terry Pratchett, Pyramids)
TomC wrote Re: FAAD-studiedag 20 mei 2006: "Een nieuw begin" Gepost op 22 mei 2006, 17:34
Hoewel ik niet op de studiedag aanwezig was, maar wel bestuurslid ben, weet ik niet wat wel gezegd is, maar wel wat eventueel zou kunnen gezegd geweest zijn ... evenwel ik denk dat er veel duidelijk wordt bij de eerstvolgende (onregelmatige verschijnende) FAADnieuwsbrief en er waarschijnlijk een beetje tijdnood was om alles iets uitgebreider voor te stellen. Maar nogmaals ik ware afwezig (wegens serieus wat ongemakken in de buik) dus ik weet niet wat wel en wat niet gezegd is.
En inderdaad de website is heden bereikbaar via http://www.faad.be ipv het gedrocht: http://www.vub.ac.be/archivistiek/FAAD . Dit dankzij de gratis .be-acties van november-december, want geld voor een domeinnaam is er niet meteen.

Tom Cobbaert
archief & it
ADVN - NISE
www.tomcobbaert.eu
<Alle stellingnames en uitspraken zijn ten persoonlijke titel en generlei te verbinden aan de werkgever>
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog