Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Archiefforum.be

07 februari 2012, 17:30
Info: Archiefforum.be is een online community voor en door studenten en alumni van de opleiding archivistiek, jonge en dynamische archivarissen tout court. Voor actueel sectornieuws en extra vacatures kan je terecht bij VVBAD en FARO.
Pagina's: 1 2 [3] 4   Omlaag

Auteur Topic: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch  (gelezen 10437 keer)

Jan Godderis wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch Gepost op 16 februari 2006, 15:17
De ontvangst is er van 9.45 tot 10.10

We kunnen dus de trein van 8.22 nemen, dan zijn we er om 9.27,
oftewel de trein van 8.56, en dan zijn we er om 10.00

Coördinatiecel Vlaams e-government
Agentschap voor Overheidspersoneel
Vlaamse Overheid
Boudewijnlaan 30
1000 Brussel
Lawrence wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke Gepost op 16 februari 2006, 15:20
neemt iemand nota van wat er gezegd wordt?

What our ancestors would really be thinking, if they were alive today, is: "Why is it so dark in here?"
-- (Terry Pratchett, Pyramids)
Jan Godderis wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch Gepost op 16 februari 2006, 15:27
We gaan toch alleen om een babbelke te doen tijdens de broodjeslunch?  :-D 8-) :evil:

Vlaamse Overheid
Boudewijnlaan 30
1000 Brussel
TomC wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke Gepost op 16 februari 2006, 15:34
En tijdens de ontvangst met koffie niet te vergeten... daarmede laten we maar de trein van 8u22 nemen. Hoe ga je naar Sint-Pieters ? En trouwens ik neem wel een paar nota's, maar waarschijnlijk te fragmentarisch om iemand anders tot dienst te zijn...

Tom Cobbaert
archief & it
ADVN - NISE
www.tomcobbaert.eu
<Alle stellingnames en uitspraken zijn ten persoonlijke titel en generlei te verbinden aan de werkgever>
Lawrence wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch Gepost op 16 februari 2006, 15:34
np. just checking

What our ancestors would really be thinking, if they were alive today, is: "Why is it so dark in here?"
Jan Godderis wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch Gepost op 16 februari 2006, 15:38
Dan spreken we best af in Sint Pieters, want ik moet jammer genoeg uit Kortemark komen. Ik heb morgenavond verplichtingen.

We spreken best af op het perron (dat zal wsl de tien zijn). Ik kom normaal gezien aan in Gent-St-P om vijftien na, op de negen.

Vlaamse Overheid
Boudewijnlaan 30
1000 Brussel
TomC wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke Gepost op 16 februari 2006, 15:49
Allright ... aan de trap richting Brussel.

Tom Cobbaert
archief & it
ADVN - NISE
www.tomcobbaert.eu
<Alle stellingnames en uitspraken zijn ten persoonlijke titel en generlei te verbinden aan de werkgever>
Jan Godderis wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch Gepost op 16 februari 2006, 15:55
Okido,
vergeef het me als ik er versleten bijzit.

Morgenavond zit ik samen met mensen uit De Haan i.v.m. het oprichten van een jeugdhuis aldaar. Nadien is er wsl nog een uitgebreide nababbel tussen potten en pinten. En dat terwijl ik zaterdagmorgen al om 6.45 zal moeten opstaan om de trein van 7.25 te halen. Aiaiai, da belooft weer!

Vlaamse Overheid
Boudewijnlaan 30
1000 Brussel
Lawrence wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke Gepost op 16 februari 2006, 16:05
Je was vorig jaar een paar keer "half mens" op maandag.
Ik kan me voorstellen hoe je er zult uitzien. ;)
Hopelijk zal Tom je nog herkennen.

Jan Godderis wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch Gepost op 16 februari 2006, 16:13
Sjjjtttttttttt  :lol:

Vlaamse Overheid
Boudewijnlaan 30
1000 Brussel
Pagina's: 1 2 [3] 4   Omhoog