Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Archiefforum.be

07 februari 2012, 16:41
Info: Archiefforum.be is een online community voor en door studenten en alumni van de opleiding archivistiek, jonge en dynamische archivarissen tout court. Voor actueel sectornieuws en extra vacatures kan je terecht bij VVBAD en FARO.
Pagina's: [1] 2 3 4   Omlaag

Auteur Topic: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch  (gelezen 10435 keer)

Jan Godderis wrote ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch Gepost op 26 januari 2006, 12:11
Laatst bewerkt op: 26 januari 2006, 12:18 door Jan Godderis
Datum:
-18/2

Organisator:
- Provincie Vlaams-brabant
- Brak (koepel Vlaams-Brabantse archieven)

Voormiddagprogramma over materiële bewaring (met o.a. Leon Smets, Guy De Witte en Greet De Neef)
Namiddagprogramma specifiek voor kerkelijke archiefbeheerder (met  Eddy Put, Jurgen Vanhoutte en Martine Vermeire)

Voor meer info: klik hier
Of hier (ingescande uitnodiging)

Coördinatiecel Vlaams e-government
Agentschap voor Overheidspersoneel
Vlaamse Overheid
Boudewijnlaan 30
1000 Brussel
Jan Godderis wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch Gepost op 26 januari 2006, 12:19
Ik ga waarschijnlijk in de voormiddag. Gaat er nog iemand?

Vlaamse Overheid
Boudewijnlaan 30
1000 Brussel
Koen wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch Gepost op 26 januari 2006, 12:31
Ik ben wel geïnteresseerd.  Ik zal je nog iets laten weten.

Koen Verstraeten
Opleider archiefbeheer AR/OFO
Ruisbroekstraat 2-6
1000 Brussel
Lawrence wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch Gepost op 26 januari 2006, 12:52
Ik weet het nog niet.
Moet er op voorhand ingeschreven worden?

What our ancestors would really be thinking, if they were alive today, is: "Why is it so dark in here?"
-- (Terry Pratchett, Pyramids)
Jan Godderis wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch Gepost op 26 januari 2006, 14:17
ja

Vlaamse Overheid
Boudewijnlaan 30
1000 Brussel
AnkeDehuisser wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch Gepost op 26 januari 2006, 15:45
Collega's,

wie mij eens wil ontmoeten voor 'live' archiefpraat tot op de studiedag (voormiddag)  :-D

Alle stellingnames en uitspraken zijn ten persoonlijke titel en zijn generlei te verbinden aan de werkgever

Stadsarchief Halle
Mgr Senciestraat 13
1500 Halle
02 365 94 28
Koen wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch Gepost op 27 januari 2006, 08:58
Ik zal alvast aanwezig zijn

Koen Verstraeten
Ruisbroekstraat 2-6
1000 Brussel
Jan Godderis wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch Gepost op 27 januari 2006, 11:28
Ik kreeg daarnet een pm met volgende vraag:

Citaat
Moet je eigenlijk rekening houden met die zinsnedes over Vlaams-Brabantse en Brusselse instellingen in de aankondiging van die studiedag?

Eigenlijk heb ik hier geen idee van.

In de aankondiging staat enkel dat de provincie en die vereniging van Vlaams-Brabantse en Brusselse archiefinstellingen het organiseert. Maar in de uitnodiging is er geen spraken van eender welke voorwaarde om deel te nemen.

De enige info hierover is dit:
Citaat
De deelname aan de studiedag is gratis. We vragen wel vriendelijk op voorhand in te schrijven via cultuur@vlaamsbrabant.be. Inlichtingen over deze studiedag kunt u krijgen bij Iris Steen, stafmedewerker historische projecten, tel. 016- 26 76 77, iris.steen@vlaamsbrabant.be.

Misschien is het nuttig om die Iris vooraf eens een mailtje te sturen.

Vlaamse Overheid
Boudewijnlaan 30
1000 Brussel
Lawrence wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch Gepost op 27 januari 2006, 12:37
Ik heb net uitgerekend dat dit een zaterdag is, het zou kunnen dat ik dan niet kan. Mijn februarizaterdagen zijn redelijk volzet, maar ik laat het zo snel mogelijk weten als ik kan of niet.

What our ancestors would really be thinking, if they were alive today, is: "Why is it so dark in here?"
-- (Terry Pratchett, Pyramids)
Koen wrote Re: ter info: studiedag over materiële bewaring, met focus op lokale kerkelijke arch Gepost op 27 januari 2006, 13:00
Ik kreeg daarnet een pm met volgende vraag:

Citaat
Moet je eigenlijk rekening houden met die zinsnedes over Vlaams-Brabantse en Brusselse instellingen in de aankondiging van die studiedag?

Eigenlijk heb ik hier geen idee van.

In de aankondiging staat enkel dat de provincie en die vereniging van Vlaams-Brabantse en Brusselse archiefinstellingen het organiseert. Maar in de uitnodiging is er geen spraken van eender welke voorwaarde om deel te nemen.

De enige info hierover is dit:
Citaat
De deelname aan de studiedag is gratis. We vragen wel vriendelijk op voorhand in te schrijven via cultuur@vlaamsbrabant.be. Inlichtingen over deze studiedag kunt u krijgen bij Iris Steen, stafmedewerker historische projecten, tel. 016- 26 76 77, iris.steen@vlaamsbrabant.be.

Misschien is het nuttig om die Iris vooraf eens een mailtje te sturen.

Ik heb geïnformeerd en initieel was dat de bedoeling, maar ze hebben mij zonder veel problemen ingeschreven.

Koen Verstraeten
Ruisbroekstraat 2-6
1000 Brussel
Pagina's: [1] 2 3 4   Omhoog