Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Archiefforum.be

19 mei 2012, 02:27
Info: Archiefforum.be is een online community voor en door studenten en alumni van de opleiding archivistiek, jonge en dynamische archivarissen tout court. Voor actueel sectornieuws en extra vacatures kan je terecht bij VVBAD en FARO.
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omlaag

Auteur Topic: Wat is er zo leuk aan werken?  (gelezen 1202 keer)

Lawrence wrote Re: Het leven zoals het is, de werkvloer Gepost op 22 februari 2006, 16:50
ik heb het vermoeden dat je die vermoeiendheid er wel voor lief bij neemt :)

What our ancestors would really be thinking, if they were alive today, is: "Why is it so dark in here?"
-- (Terry Pratchett, Pyramids)
Jan Godderis wrote Re: Het leven zoals het is, de werkvloer Gepost op 23 februari 2006, 10:31
Laatst bewerkt op: 23 februari 2006, 10:34 door Jan Godderis
Ik verplaats deze topic naar de algemene manamatopic. Daar lijkt me een betere plaats, want er is geen enkele reden waarom niet 2004-2005'ers er niet in zouden kunnen meeposten.

Bovendien heb ik de naam veranderd (Het leven zoals het is: de werkvloer --> wat is er zo leuk aan werken?) om zo beter het onderscheid te maken met zijn nieuwe broertje (Mens, erger je niet!).

Coördinatiecel Vlaams e-government
Agentschap voor Overheidspersoneel
Vlaamse Overheid
Boudewijnlaan 30
1000 Brussel
Lawrence wrote Re: Wat is er zo leuk aan werken? Gepost op 23 februari 2006, 18:49
ik was even verbaasd... een nieuwe topic met 51 reply's op één dag...
maar neen...  :-D

What our ancestors would really be thinking, if they were alive today, is: "Why is it so dark in here?"
Jan Godderis wrote Re: Wat is er zo leuk aan werken? Gepost op 03 maart 2006, 10:10
Aan een nieuw stuk kunnen beginnen (OCMW-archief, COO is voorlopig afgerond tot ik het later volledig in orde zet): een mooi moment + eindelijk dynamisch archief.

Coördinatiecel Vlaams e-government
Agentschap voor Overheidspersoneel
Vlaamse Overheid
Boudewijnlaan 30
1000 Brussel
Lawrence wrote Re: Wat is er zo leuk aan werken? Gepost op 03 maart 2006, 12:14
Het is altijd leuk als je vooruitgang boekt in je werk. :)

Séba wrote Re: Wat is er zo leuk aan werken? Gepost op 07 oktober 2006, 20:40
Onnozel verkiezingsdrukwerk tegenkomen ?

Sébastien Baudart
- afgestudeerde GGS archivistiek 03-04
- medewerker archiefforum.be
Koen wrote Re: Wat is er zo leuk aan werken? Gepost op 09 oktober 2006, 09:33
Uit het schoolreglement van 1808:

10° On se lave les pieds tous les mois en été et tous les deux mois en hiver à l’heure et au jour fixé pour chaque classe, sous la surveillance d’une personne designée.

Het moet hier een frisse boel geweest zijn

Koen Verstraeten
Opleider archiefbeheer AR/OFO
Ruisbroekstraat 2-6
1000 Brussel
Pagina's: 1 ... 4 5 [6]   Omhoog