Log in of registreer jezelf.
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte

Archiefforum.be

07 februari 2012, 17:56
Info: Archiefforum.be is een online community voor en door studenten en alumni van de opleiding archivistiek, jonge en dynamische archivarissen tout court. Voor actueel sectornieuws en extra vacatures kan je terecht bij VVBAD en FARO.
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: unesco portal  (gelezen 2813 keer)

Lawrence wrote unesco portal Gepost op 04 juni 2005, 17:21
http://portal.unesco.org

De links naar het rijksarchiefwezen kloppen niet.
Ik heb die van Brugge aangepast. Het is misschien een idee om er een gedeelde inspanning van te maken.

What our ancestors would really be thinking, if they were alive today, is: "Why is it so dark in here?"
-- (Terry Pratchett, Pyramids)
Tom C wrote Re: unesco portal Gepost op 05 juni 2005, 21:09
Ik dat er wel meer links niet kloppen, maar het voorstel valt hier zeker niet in dovemansoren. Zelf ga ik er zo nu en dan ook eens heengaan om wat links te checken. Een directere link naar de webportal van UNESCO is deze:
http://portal.unesco.org/ci/en/ev.php-URL_ID=5761&URL_DO=DO_TOPIC&URL_SECTION=201.html

Lawrence wrote Re: unesco portal Gepost op 06 juni 2005, 11:17
de ra links kloppen vooral niet met html / htm aanvulling.

What our ancestors would really be thinking, if they were alive today, is: "Why is it so dark in here?"
Tom C wrote Re: unesco portal Gepost op 06 juni 2005, 12:33
Idd, Lawrence. Meld jij de wijzigingen of doe ik het ? RA-links zitten trouwens in de categorie 'National' en 'State en regional'. Ik zal alvast deze in 'Universities and research institutions' en 'Parliaments and political parties' bekijken.

Lawrence wrote Re: unesco portal Gepost op 06 juni 2005, 16:42
Laatst bewerkt op: 06 juni 2005, 16:51 door Lawrence
ik zal wanneer ik 's avonds tijd heb stapsgewijs deze links nazien
en de nodige wijzigingen laten doorvoeren.
Als ik me niet vergis, dan horen de provinciale rijksarchieven bij 'state and regional'? het ara bij 'national'? of hoe zit dat precies?

Tom C wrote Re: unesco portal Gepost op 06 juni 2005, 20:20
vrij correct: ARA is National (Beveren mss ook), de RA id provinciën zijn State and Regional net als de provinciearchieven.

Lawrence wrote Re: unesco portal Gepost op 07 juni 2005, 11:22
ok
beveren en saint-hubert dan ook.

Lawrence wrote Re: unesco portal Gepost op 10 juni 2005, 15:48
kzal mijn deel volgende week of na volgende week vrijdag doen
de examens zijn atm te dichtbij

Pagina's: [1]   Omhoog